Saturday 22 December 2012

:: trust and forgive ::

assalammualaikum dan salam bahagia membahagiakan!

pagi yang mendung memberikan seribu satu ketenangan pada hati yang gelisah. uish. sekali lagi bangun lewat T_T  . aduhai hati dan mata, kenapa susah sangat nak tepati janjai yang dibuat dengan si Encik Alarm Clock. tak apa... ada masa cuba lagi kan. next time kita cuba bangun seawal mungkin.

awal kan hari ni. ya! hari ni awal aku membuka, sign in dan juga menari di atas skrin ini. because i really need to talk to someone. therefore i choose my little "talk to the star".

kecewa semalam. heart broken habisla.

nak tahu kenapa..? aku sayang dia. ya memang aku juga ada melakukan kesilapan tapi kesilapan itu pasti akan aku akui bila tiba masanya. 

pada mulanya aku hanya ingin menguji. if he asked me for something or anything he want, he never want to wait. even though i am already sleeping, he will push me on what he wanna have. tangisan aku. rayuan aku. xpernah dia pedulikan. tapi... bila ku yang meminta... Tuhan sahaja yang tahu. 

facebook. yes. kenapa dengan facebook? because dia selalu ragukan cinta aku hanya kerana facebook. aku tidak berfikir? aku tidak terasa? haruslah aku juga merasa sesuatu tentang facebook dia pula. tetapi bila diminta, seribu satu alasan. hati wanita aku semakin kecewa. 

"kalau abg nak ape2, xkire masa... sayang cakap internet xde line kat betong tu pon dia xkan percaya. sungkuk seghadak la aku membuka laptop.:

tapi dia, setelah DUA JAM dan setela membersihkan kesemua message facebooknya, baru di berikan kepadaku.

apa yang terlintas di fikiranku, mungkin apa yang Dian (Istanbul Aku Datang) kene dengan si tomok tu, mungkin aku juga sedang melaluinya. 

mungkin ada perempuan disebalik cinta ini. sekian. aku kecewa.

No comments:

Post a Comment