Monday 21 January 2013

::bangun pagiku::

assalammualaikum pembaca..

hati mana tak teringin kawin kan.. samalah macam aku.. tambah-tambah dah umur 25 ni.. tapi aku tengok akak-akak aku relax je hohoh

jadi ... [aku akan berusaha untuk merelaxkan diri aku ini =P ]

kadang-kadang aku berfikir jugak taw, kenapalah aku ni macam belum jumpa jalan yang menuju ke arah perkahwinan ni.. last2 aku dapat idea!!!

Bangun Pagiku!!!!

macam mana nak kawin kalu bangun pagi pun alahai macam taugeh xrendam dalam air... lemau..

teeettt.. teeeettt ..teetttt.. bunyi alarm handphone ku..hihi.. ala2 la bunyi die gitu.. tapi lain sikit sebenarnye... capai tangan, bukak sebelah mata, oh.. baru 5.30 am... maknanye baru 10 minit masuk waktu subuh.. and.. kesengalan itu terbukti, bila badan ni boleh plak tergolek balik sambil peluk bantal busuk aku yang warna biru putih tu...

aw! classic alarm clock i taw.. =P padahal guna hp je

makanya, terlajakla tuan puteri ini hingga 6.15 am.... what???!!! 6.15 am baru nak bangun anak dara?! subuh gajah dinasour namanya tu. ish2..

handphone bunyi and semestinya Encik Putera Hati yg call.. annnnnnndddddddd semestinya aku kene marah huhu ='(

pagi2 lagi dah kene marah.. hmm.. sedih kan.. sarapan pagiku adalah = kemarahan.. biasanya aku bangun tidur wajib minum air masak segelas dulu. tapi pagi tadi aku sarapan dengan kemarahan. terus rasa tak termotivasi untuk pergi kerja. tapi bila fikir-fikir balik, memang dah salah aku..

tapi dengan masa 2 minit, aku duduk bersila dan bermonolog :
"jangan sedih mimi nazira, dia marah mungkin sebab dia sayang kau. tapi kau akan lagi sedihhhhh.... if..... kau tak bangun solat subuh SEKARANG! =P"

cepat2.. ambil wuduk dan solat... mohon keampunan atas kelewatan dan mohon kekuatan untuk hari berkenaan.

and wahai Mr. Lelaki :
"tolong la jangan marah pagi2.. pilu hati..".

No comments:

Post a Comment