Saturday 22 December 2012

what a waste

assalammualaikum pembaca ( ada ke.. harap2 ade..)

 hampir dua bulan aku tidak menulis dan merencah idea di papan putih ni
kenapa ye? aku pun kurang pasti hal tu sebab dari hari tu aku fikir jawapan memang tak ada. jadilah jawapannya, SAYA TIDAK TAHU.

aku merasakan saat, minit, jam, hari, minggu dan bulan2 cuti ini seperti berlalunya air kosong dalam tekak kita. memang tasteless kan? xde manis, masam, pahit or else. macam tu la aku rase masa2 yang aku luangkan... apa yang majoritinya aku buat?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.MAKAN
.
.
.
TIDUR
.
.
.
.
.
.
MAKAN
.....................................................................................

kat celah mana yang aku spend time for something yang meaningful sikit? adalah sikit macam lepak dengan family.. jalan2 or macam2 lah.. tapi still rasa macam xberisi.. apa yang kurang nih.. aku tak tahu la.. hmmmmm....

satu memory cuti sekolah yang kurang indah nampak gayanya. 

sekian. sad.
 

No comments:

Post a Comment