Wednesday 26 December 2012

stage kehidupan manusia*

assalammualaikum sang pembaca..
maaflah, saya tidaklah terlalu hebat dalam menulis. masih merangkak.. =D
harap2 sudi-sudilah membaca bingkisan hati ini ye.

fasa kehidupan manusia. bermula dari segumpal darah dan terus membesar dan membesar menjadi anak kecil yang comel. semua orang pernah berada pada zaman gemilang kecomelan masing-masing.

pergi sana .... eeeiii comelnyeee budak ni..
pergi sini ..... eeeeiiii comelnye budak ni..
pergi mana-mana semua comel..
sebab sememangnya si kecil itu comel kerana fitrahnya yang indah dan belum tercatat lukisan-lukisan kehidupan.

si kecil membesar dan terus belajar harungi kehidupan. ya, aku sedang melaluinya.. dari zaman menuntut ilmu hinggalah ke zaman pekerjaan. pelbagai kenangan memori dan ukiran yang telah aku canting pada kain putih aku. kalian? cantik tak lukisan korang.. hihi..

maklumlah, orang tak kreatif, jadi lukisan or cantingan aku tak berapa nak menjadi. banyak yang perlu dipadam tapi nampaknya cat-cat warna dah kering dan tak boleh di padam. sama ada guna kain putih baru or warna yang baru.
.
.
.
.
.
cerita sebenarnya, aku nak kongsi yang ramai kawan2 yang pernah baik dan rapat dengan aku ketika sekolah dulu sudah mengakhiri satu fasa kehidupan diorang. yang kawen. yang bertunang... jadi here i wanna share some of them =D

                                                  * khay dengan tunangannya 24 dec 2012

                                              * seyra at her engagement day! 25 Dec 2012

                                                              * Nadya at her Big Day!

see.. semua dah tunang and kahwin taw.. tinggal ainaa je lagi yang aku nak tengok.. tapi maybe dia belum balik Malaysia lagi.. she's still studying.. 

apa-apa pun, semoga kalian bahagia dan menempuh satge kehidupan yang seterusnya dengan lebih indah.

so and so
mimi ^_^

No comments:

Post a Comment